Според изследване на агенция Informa Telecoms & Media през 2006 г. мобилните потребители във Великобритания са похарчили 661 милиарда лири за мобилно съдържание. Половината от тази сума е дошла от потребителите между 24 и 34 години, за които се предполага, че разполагат с най-много свободни финансови средства. Проведено допитване пък разкрива, че 50% от потребителите смятат, че цените за мобилно съдържание за твърде високи. Хората са склонни да харчат около 5 лири на месец за съдържание. Разходи над тази сума са склонни да правят едва около 5% от анкетираните. Според данните на агенцията, през 2006 г. 35% от мобилните потребители в Англия са използвали Интернет през мобилните си телефони. Сред услугите, към които потребителите проявяват интерес за в бъдеще, са тези, зависещи от местоположението и мобилното банкиране. |