SeX и още нещо...

 

 
Рейтинг: 3.00
(164)
New Site
Новини
GSM Новини АРХИВ
Symbian Software
Software-Новини
GSM-Review
ФИТНЕС !!!
За ВИШИСТИ
Снимки
SMS-Globul,Vivatel,Mtel
Картички
Видео ONLINE
Оптимизирай WINDOWS
Музика
TEX.ПАНАИР 2006
Резултатите от Световното
ЧУДЕСАТА НА СВЕТА
Links
Music Idol
Всичко за пениса
Преобразени известни личности
Връзки-Банки
Татуси
Вицове
КИНО-Премиери
SMS-шаблони
Услуги
ТЕСТОВЕ
Връзки
On-line RADIO
ТВ-програма
On-line GAMES
Помощна
Зодиак
Афтографи от звезди
Fun online clips
Winamp SKINS
Wallpapers
изпрати Картичка
Фенове на сайта
Как да получите 1000 посетители на ден?
Форум
Анкети
-=Downloads=-


Мобилни телефони за мен CELERATOR България pics Реклама

Новини / Hi-tech

02 Юни 07, 11:02 / Автор: CELERATOR
Audi R8- част III - пазарът и R8

Audi R8


14.03.2007 Причините, поради които някой си купува спортен автомобил, идват от дълбините на емоционалността. Придобиването на подобна кола често е начин даден човек да се възнагради по някакъв начин или за да изпълни своя мечта от детските години. Основната група купувачи на спортни автомобили е на възраст най-вече между 40 и 49 години. Процентът на мъжете е изключително висок – повече от 95, въпреки че жените също играят важна роля при процеса на взимане на решение за покупка. В 90% от целевата група на пазара попадат хора, които вече имат една или повече коли.

Audi навлиза в най-изискания сегмент от автомобилния пазар. Той е обслужван от няколко изключително престижни производители, борещи се за вниманието на „благоденстващите” – клиенти с високи изисквания (и съответно доходи) . Защото спортните автомобили са най-емоционално заредени да достигнат възможно най-бързо от точка А до точка Б. С повече електроника от останалите превозни средства, те повдигат неимоверно нивото на изживяванията от шофирането, а самото пътуване завършва с по-високо чувство за ободряване давано от карането.
А спортните автомобили не се страхуват да покажат открито своите възможности: със своя експресивен спортен дизайн те винаги имат твърда гледна точка за света около себе си.

Със своя характерен външен вид и технологична вещина (и разбира се със спортните и търговските успехи на марката Audi), на R8 е предопределено да заеме гордо мястото си сред своите опоненти. Той е позициониран в търговския сегмент на класическите спортни автомобили. Под този клас се разполагат малките спортни коли,  успешен пример за каквато е Audi TT, а отгоре стоят суперспортните возила.
Продажбите в сегмента на Audi R8 през последните години достигат малко над 40,000 единици годишно. И все пак за пазара на спортни автомобили важи едно основно и изпитано правило: новите модели стимулират продажбите на целия пазар.

Очаква се голямата част от купувачит на R8 да бъдат лоялни клиенти на Audi, които вече карат модели от високите класове на компанията с четирите кръгчета. По-голямата част обаче най-вероятно ще бъдат „откраднати” от любителите на други марки спортни автомобили. Базовата цена от EUR 104,400 поставя модела в конкурентноспособна позиция, като се има предвид заложените технологични стандарти, поведение на пътя, високо качество и детайлност. Заводът в Neckarsulm вече е пригоден да произвежда по 20 автомобила на ден, а най-големите търговски представителства, които ще продават R8 ще са в Германия, САЩ и Великобритания.

  • Представяне на пътя:
    Ускорение: 4,6 секунди
    Максимална скорост: 301 км/ч
  • Двигател:
    Високооборотен V8 FSI бензинов с директно впръскване развиващ, 420 к.с., 430 Nm между 4,500 и 6,000 об./мин.
  • Трансмисия и управление
    Шестстепенна ръчна скоростна кутия
    R tronic подредена скоростна кутия (опционално)
    Перманентно задвижване quattro с разпределение (преден/заден мост) 44 % на 56 %


Екскулизвно стандартно оборудване

Моделът комбинира недостижимото си представяне с изненадващо по размерите си универсалност и необикновени подробности на оборудването. R8 идва оборудван с 140-ватова система например, алармена система, климатик deluxe и информационна система за шофьора с вграден часовник за измерване на времена при правене на състезателни обиколки. Спортните седалки са издокарани с комбинация от Алкантара и кожа, а огромните гуми са качени на прекрасни лети джанти.

Списъкът с допълнителни екстри обаче въобще не свършва дотук: включва още доста опции като Audi системата за паркиране с вградена камера за задно виждане и невероятната аудиосистема на Bang & Olufsen, която осигурява 465-ватов съраунд звук от 12 вградени високоговорителя за неверуятно музикално наслаждение.

Необикновено качество
Дори в базовата версия материалите и повърхностите са с високо качество. Спортните седалки осигуряват великолепна опора и могат да бъдат нагласяни в разнообразни позиции (по избор може и по електронен път). Тапицирани са с фина кожа Pearl Nappa в черно или бледо сиво. Централната част на седалките е в Алкантара, прецизните шевове между типовете материи усилват дори повече зрителното и осезаемото усещане, отколкото самата кожа. Други примери, които поставят акцент върху интериора, са скоростният лост, трикомпонентният волан и бутоните за управление на климатика и аудиосистемата. Резултатът е изискана елегантност, особено когато се сравнява с конкурентни продукти.

Ясна видимост назад
Опционалната система за паркиране Audi осигурява ясна видимост, когато се маневрира на паркинг с малко свободни клетки. Тя комбинира ултразвукова сензорна технология с камера за задно виждане и показва пространството зад колата на монитора на MMI системата. Камерата се намира над задната табела с номерата.

Помощните линии, показани на монитора, улесняват маневрирането. Синята зона например изобразява разстоянието до предмет отзад, а оранжевите линии описват посоката на автомобила, следвайки моментният му ъгъл на завиване.

Нов стандарт на музикално удоволствие

По стандарт R8 вече има вградена висококачествена музикална система със седем говорителя и петканален усилвател с мощност 140 вата. Радиоуредбата включва два VHF тунера с универсална антена за висококачествен звук при всякакви условия, CD player с възможност за прослушване на MP3 и два входа за MMC/SD карти с памет.

Интериорът на един спортен автомобил представлява трудност за звуковия дизайнер, защото има прекалено малко достъпно място. Това прави истинско предизвикателство поставянето на 12 говорителя да максимално добър ефект. Вратите „приютяват” 200-милиметровите басови колони, а по останалата част на кокпита са разположени останалите говорители с по-високи честоти. Допълнителни колони са разположени в отделението зад седалките, а 150-ватовата събууфърна кутия, осигуряваща обилно количество бас, е поместена най-отзад.

…От пръв поглед

  • Купе:
    Изразен динамичен и елегантен дизайн
    Олекотено алуминиево купе, базирано на Audi Space Frame
    Габарити: Д 4.43 м, Ш 1.90 м, В 1.25 м, междуосие 2.65 м
    Обилно пространство за един спортен автомобил с централно разположен двигател
    Багажно отделение 100 л отпред, както и още 90 л зад седалките
  • Окачване:
    Новаторска шумоизолираща система Audi magnetic ride (по избор)
    18- или 19-инчови, висококачествена спирачна система
    керамични спирачни дискове (бъдеща опция)
  • Оборудване:
    Сложен характер на интериора, широка гама от възможности за избор на елементите
    Ксенонови светлини
    Bang & Olufsen звукова система (по избор)
    Първият автомобил в света с изцяло LED фарове (по избор, след края на 2007)

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0878