SeX и още нещо...

 

 
Рейтинг: 3.00
(164)
New Site
Новини
GSM Новини АРХИВ
Symbian Software
Software-Новини
GSM-Review
ФИТНЕС !!!
За ВИШИСТИ
Снимки
SMS-Globul,Vivatel,Mtel
Картички
Видео ONLINE
Оптимизирай WINDOWS
Музика
TEX.ПАНАИР 2006
Резултатите от Световното
ЧУДЕСАТА НА СВЕТА
Links
Music Idol
Всичко за пениса
Преобразени известни личности
Връзки-Банки
Татуси
Вицове
КИНО-Премиери
SMS-шаблони
Услуги
ТЕСТОВЕ
Връзки
On-line RADIO
ТВ-програма
On-line GAMES
Помощна
Зодиак
Афтографи от звезди
Fun online clips
Winamp SKINS
Wallpapers
изпрати Картичка
Фенове на сайта
Как да получите 1000 посетители на ден?
Форум
Анкети
-=Downloads=-


Мобилни телефони за мен CELERATOR България pics Реклама

ФИТНЕС !!! / Хранене

05 Май 07, 16:47 / Автор: CELERATOR
10 храни, от които нямате нужда!

10 храни, от които нямате нужда!

Лакомствата - вкусни и опасни!


Започваме да изграждаме черния списък с храни и напитки за пролетта. Тук ще попаднат храни, които са ужасно изкушаващи в сезона на следобедната биричка под цъвтящите дървета. Храни, които понякога (а може би винаги) консумираме.

10 храни, от които нямате нужда!Кои храни и напитки, трябва да зачеркна в диетата си?

  • Шоколад
  • Сладолед
  • Чипс (пелети, пърленки и други)
  • Пуканки
  • Шейк (сладоледен, без значение колко е могъща компанията, която го продава)
  • Сладки газирани напитки (съдържащи захар)
  • Ядки (макар научно да е неправилно, тук подразбираме и пържените бобове - соя, леблебия и фъстъци, както и пържените зърнени - царевица)
  • Сухи меса (пъстарма, луканки, кайзеровани меса, сухи салами, суджуци)
  • Снакс (в БГ е известен още като "Зръчно" по името на вече фалирала, компания която го въведе в диетата ни)
  • Кетчуп (доматен)

Защо е по-добре да минете без тези храни и напитки?

  • Шоколад -  до 60% съдържание на мазнини, до 28% съдържание на захароза, ужасно висок гликемичен индекс -  това не може да се присбособи към никоя диета
  • Сладолед - до 30% съдържание на мазнини, до 20% съдържание на захароза, убива ценни бактерии в чревната микрофлора и има висок гликемичен индекс
  • Чипс - чипсът е като дизел, до 35% мазнини, до 60% сложни въглехидрато и минимум 550 ккал в порция от 100 гр. Измислен е от индианците, защото е лека храна, а съдържа толкова много енергия. Трябвал им е за седмичните ловни преходи в търсене на дивеч. Има относително висок гликемичен индекс - освен ако не го ядете по 20 - 30 гр, не го включвайте в менюто си. А знаете ли на око колко са 20 гр. чипс? Така си и мислех...
  • Пуканки - 30% мазнини, до 60% сложни въглехидрати, доброто тук е, че съдържат 10% фибри, но въпреки това рядко падат под 500 ккал/100 гр. Те също като чипса са индиански деликатес. Ползвали са се за същото. Отново се съмнявам визуално да знаете колко са 30 гр. пуканки, за да спрете до там, затова избягвайте ги!
  • Шейк - до 30% захароза, до 10% мазнини и с висок гликемичен индекс, а 1 шейк рядко е достатъчен, освен ако не е 500 мл...  Това да Ви е познато?
  • Сладки газирани напитки (съдържащи захар) - ами тук е ясно, до 15% захароза, висок глекимичен индекс и въглероден двуокис убиващ чревната микрофлора и нарушаващ тонуса на стомашната мускулатура.
  • Ядки - изсушени и след това изпечени или изпържени, те съдържат най-много 5 % вода, всичко друго са мазнини и въглехидрати, 100 гр порция от какви да е ядки рядко пада под 650 ккал. Освен това често биват пресолявани, за да си купите и нещо за пиене от павилиона. 
  • Сухи меса - неизвестен срок на годност и произход на месото, до 30% мазнини, страшно много консерванти и сол - нямате нужда от всичко това, независимо в каква диета сте в момента.
  • Снакс - придава измамно чувство, че сте се нахранили и така цели ... 30 минути. После порция 2, после 3 и ... а не знаете, че е почти 70% въглехидрати и 10% мазнини. 3 пакетчета и ето - изяли сте 400 ккал, а все още сте гладни. Пък солта Ви кара да си купите нещо за пиене, тя затова е сложена по много!
  • Кетчуп - до 25% чиста захароза, това е невидимата калорийна бомба, която слагате на скарата си и си казвате, "аз ям нисковъглехидратно!"

Кое с кое да заменя?

  • Шоколад - протеинов бар, придава чувство за ситост, има вкус на шоколадов десерт и е богат на протеин и бавни захари, някои фирми дори не влагат захароза в баровете си, заместват я със стевия, фруктоза и полиоли (плодови алкохоли)
  • Сладолед - диабетичен нискомаслен сладолед или ако сте на нисковъглехидратна диета -  Маслен протеинов сладолед с бадеми и какао
    Чипс - в България за разлика от САЩ и стара Европа не продават нискокалорични, високовлакнести заместители на чипса
  • Пуканки - нямат алтернатива
  • Шейк - протеинов шейк с топка диабетичен нискомаслен сладолед
  • Сладки газирани напитки (съдържащи захар) - изотонични напитки, дават Ви огромна порция минерали и Ви ободряват
  • Ядки - протеинови хапчици, в България за жалост няма да ги намерите, затова яжте ядките сурови и по възможност в порции с измерени количества
  • Сухи меса - нискомаслени сирена, свежи месни филета, задушени месни хапчици, варени дробчета с подправки
  • Снакс - няма алтернатива
  • Кетчуп - нисковъглехидратни кетчуп сосове за диабетици

А сега какво?
Предлагам Ви да принтирате статията и да я сложите до списъка за пазаруване или сгъната в портфейла ви, за да Ви спре от "неразумно вкусни" изкушения.


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0777