"М-Тел" обяви, че клиентите на компанията са достигнали 4,27 милиона в края на 2006 г., което е 18,7% ръст спрямо края на 2005 г., когато те са били 3,6 млн. Абонатите, подписали договор с оператора, вече са 1,57 милиона - увеличение от 27,5% спрямо миналата година. Броят на потребителите на предплатени услуги е нараснал до 2,698 млн. (+14,2%). През декември компанията е продала над 69 000 мобилни телефона, което е с 40% повече от същия период на миналата година. Сред най-търсените от клиентите устройства са Motorola C140, Nokia 1112 и Nokia 1600. Според "М-Тел" силната конкуренция на пазара и агресивната политика на останалите играчи в него са основните причини проникването на мобилни комуникации в България вече да е 105,9% при 79,5% в края на 2005 г.
|