Според данни на мултимедийния отдел на Ericsson най-търсена на пазара за мобилно съдържание е музиката. Ключовата потребителска група за пазара на мобилно съдържание са младите, т.нар. early adopters. Това са потребителите, които се интересуват от всичко ново, модерно и авангардно на пазара. Точно те са най-благосклонни към услугите за закупуване на цифрова музика чрез мобилни телефони. Около половината от представителите на тази група се интересуват от възможностите за сваляне на музика и около 40 процента - от музикални клипове и трейлъри за филми. 35% от анкетираните проявяват интерес към мобилна телевизия и игри. Според директора на мултимедийния отдел на Ericsson Стeфан Люнг хората, които възприемат лесно новите технологии, не са толкова чувствителни към цената, колкото към качеството, което предлага услугата. Люнг смята, че желанията на потребителите могат да се обединят в 3 групи: удобство, което включва ефективна комуникация, простота на употреба и гъвкавост; близост, включваща споделяне на момента, принадлежност и достъпност; и контрол, който покрива области като собствена група, общност, собствен стил на живот, пари и комуникация на потребителя. |