Най-големият оператор в света планира да отвори магазин във виртуалното пространство. От Vodafone вече разработват нови услуги, специално за виртуалните потребители в Second Life. От компанията съобщават, че се опитват да създадат услуги, които ще позволят да обединят комуникацията от реалната и виртуалната среда. По този начин хората ще могат да използват индивидуалността си от Second Life дори и в реалния живот. За сега не е ясно какви ще са услугите, които Vodafone ще предлага във виртуалния сват, но от оператора казват, че можем да очакваме старта преди края на годината. Vodafone обаче съвсем не откриват топлата вода с този ход. Те дори са поредната голяма компания, която прави първи стъпки във виртуалните светове на онлайн стратегиите. Adidas, Nike, Toyota и Reuters са сред компаниите, които вече стъпиха на "пазара" в Second Life.
|