Английската компания Hypertag ще пусне скоро в Лондон първата Bluetooth рекламна мрежа. Стартът ще бъде с 80 точки в града, оборудвани с Bluetooth и инфрачервени устройства и ще бъде осъществен в партньорство с Boomerang Media. Рекламните устройства ще бъдат прикрепени към стелажите за рекламни картички на Boomerang Media и ще дават възможност на рекламодателите да разпространяват различно съдържание. За да се избегнат проблемите със спама, от Hypertag са въвели кодове, които потребителите въвеждат в телефоните си, за да получават съдържание. Ако кодовете са уникални, това би дало възможност да се създава дори потребителски профил и да се изпращат персонализиран набор от съобщения, базиран на потребителския профил. Освен това Bluetooth мрежата дава възможност да се променят в движение оферти, да се обявява много по-бързо най-различна актуална информация и да се спестят разходите за различни листовки и безплатни вестници. Това, разбира се, ще бъде възможно, когато бройката от 80 точки се увеличи чувствително, защото в град като Лондон тя е все още незначителна. |