SeX и още нещо...

 

 
Рейтинг: 3.00
(164)
New Site
Новини
GSM Новини АРХИВ
Symbian Software
Software-Новини
GSM-Review
ФИТНЕС !!!
За ВИШИСТИ
Снимки
SMS-Globul,Vivatel,Mtel
Картички
Видео ONLINE
Оптимизирай WINDOWS
Музика
TEX.ПАНАИР 2006
Резултатите от Световното
ЧУДЕСАТА НА СВЕТА
Links
Music Idol
Всичко за пениса
Преобразени известни личности
Връзки-Банки
Татуси
Вицове
КИНО-Премиери
SMS-шаблони
Услуги
ТЕСТОВЕ
Връзки
On-line RADIO
ТВ-програма
On-line GAMES
Помощна
Зодиак
Афтографи от звезди
Fun online clips
Winamp SKINS
Wallpapers
изпрати Картичка
Фенове на сайта
Как да получите 1000 посетители на ден?
Форум
Анкети
-=Downloads=-


Мобилни телефони за мен CELERATOR България pics Реклама

GSM Новини АРХИВ / Hi-tech

08 Август 06, 18:18 / Автор: CELERATOR
Дизайнът на мобилните телефони е все по-важен при избора на апарат


8 август 2006

Както неведнъж сме подчертавали, потребителите на мобилни телефони все повече обръщат внимание на външния вид и дизайна на телефона. Пол Левинсън, който е професор по комуникация и медии в университета Фордам, твърди, че това е съвсем нормална тенденция. Според него първо идва функцията, след което вниманието се насочва към външния вид. По тази причина хората все повече търсят телефони, чийто външен вид отразява по някакъв начин тяхната индивидуалност. Производителите също не остават по-назад и бързат да удовлетворят желанията на клиентите си. Тенденцията формите и външният вид на мобилните телефони да се развиват все повече не може да остане незабелязана. Като започнем от "женските" телефони, които все повече приличат на бижута, и стигнем до сътрудничеството на Nokia с холандски дизайнери за последната Седмица на модата в Амстердам.
Една от причините дизайнът на телефоните да става все по-важен при избора е насищането на пазара за мобилни апарати. Освен непрекъснато увеличаващите се функции, с които се товарят телефоните, външният вид става все по-важен при избора на телефон, особено при по-младите хора, които са склонни много повече да се интересуват от модните тенденции и да се съобразяват с тях. Освен това те най-често сменят телефоните си. Според изследване на Telephia Inc. потребителите между 18 и 24 години сменят телефоните си на всеки 16,5 месеца, тези между 25 и 36 години - на 20,6 месеца, а тези между 37 и 55 години - на 24,4 месеца. Ерата на дизайнерските телефони започва през 2004 г., когато от Motorola пускат на пазара Motorola Razr, който е най-продаваният телефон - повече от 50 милиона продажби. При пускането си на пазара той провокира потребителите с това, че е тънък, елегантен и че за изработката му са използвани необичайни материали. Въпреки високата цена в началото и липсата на особена мултимедийна функционалност, потребителите са плащали преди всичко за дизайна. След това на пазара започват да се появяват различни алтернативи, като производителите работят все по-често с различни дизайнери, за да могат да удовлетворят изискванията на пазара. Samsung наскоро пусна новия си модел Е500 Versus, носещ логото на Versace. В момента един от най-скъпите телефони на пазара е Nokia 8800, който е с корпус от неръждаема стомана и с уникална слайдер форма. Nokia 7380 пък е с кожа, плат, метал и керамика. От Motorola пък се канят да пуснат нова серия ултратънки фешън телефони по-късно тази година - от тях скоро бяха представени KRZR, RIZR и FONE.
В разработването на дизайна участват все повече хора и те не са само дизайнери. Различни представители на социалните науки и антропологията също участват при анализ на целевите групи, нуждите на клиентите, желанията и начина, по който те използват телефоните си. Целта е не само да се създаде дизайн, който да допада на хората. Трябва да се постигне баланс между формата и функциите, тъй като хората все пак искат и да използват телефоните си, въпреки че когато са ги купували, първоначално са били повлияни от дизайна им.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1287