SeX и още нещо...

 

 
Рейтинг: 3.00
(164)
New Site
Новини
GSM Новини АРХИВ
Symbian Software
Software-Новини
GSM-Review
ФИТНЕС !!!
За ВИШИСТИ
Снимки
SMS-Globul,Vivatel,Mtel
Картички
Видео ONLINE
Оптимизирай WINDOWS
Музика
TEX.ПАНАИР 2006
Резултатите от Световното
ЧУДЕСАТА НА СВЕТА
Links
Music Idol
Всичко за пениса
Преобразени известни личности
Връзки-Банки
Татуси
Вицове
КИНО-Премиери
SMS-шаблони
Услуги
ТЕСТОВЕ
Връзки
On-line RADIO
ТВ-програма
On-line GAMES
Помощна
Зодиак
Афтографи от звезди
Fun online clips
Winamp SKINS
Wallpapers
изпрати Картичка
Фенове на сайта
Как да получите 1000 посетители на ден?
Форум
Анкети
-=Downloads=-


Мобилни телефони за мен CELERATOR България pics Реклама

GSM Новини АРХИВ / Hi-tech

03 Август 06, 12:00 / Автор: CELERATOR
Диаманти или плазма?




Проучване, направено от TRU за Oxygen Network, показва, че жените предпочитат електронни преносими устройства пред дрехи, бижута и обувки. В допитването са участвали 1400 жени и 700 мъже на възраст между 15 и 49 години. Според TRU пред възможността да получат диамантено колие жените предпочитали плазмен телевизор. Също така последен модел мобилен телефон е къде-къде по-желана вещ от дизайнерски обувки. iPod пък печели битката с малките черни рокли. Резултатите от проучването показват, че рекламодателите трябва да обърнат повече внимание на женската аудитория и да не я пренебрегват под предлог, че жените са по-неграмотни технически и не се интересуват от техника. 59% от анкетираните жени смятат, че жените по принцип доста подценяват техническите си умения и познания. С подобно схващане са съгласни едва 38% от мъжете. Освен това 35% от жените казват, че около тях има хора, които непрекъснато разчитат на техните технически умения и помощ. При мъжете този процент е по-висок, разбира се - 54. Не трябва да забравяме, че проучването е правено по поръчка на Oxygen Network, която е женска телевизия. Освен това е малко спорно доколко са съизмерими дизайнерските обувки и iPod-ите.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1106