SeX и още нещо...

 

 
Рейтинг: 3.00
(164)
New Site
Новини
GSM Новини АРХИВ
Symbian Software
Software-Новини
GSM-Review
ФИТНЕС !!!
За ВИШИСТИ
Снимки
SMS-Globul,Vivatel,Mtel
Картички
Видео ONLINE
Оптимизирай WINDOWS
Музика
TEX.ПАНАИР 2006
Резултатите от Световното
ЧУДЕСАТА НА СВЕТА
Links
Music Idol
Всичко за пениса
Преобразени известни личности
Връзки-Банки
Татуси
Вицове
КИНО-Премиери
SMS-шаблони
Услуги
ТЕСТОВЕ
Връзки
On-line RADIO
ТВ-програма
On-line GAMES
Помощна
Зодиак
Афтографи от звезди
Fun online clips
Winamp SKINS
Wallpapers
изпрати Картичка
Фенове на сайта
Как да получите 1000 посетители на ден?
Форум
Анкети
-=Downloads=-


Мобилни телефони за мен CELERATOR България pics Реклама

GSM Новини АРХИВ / Hi-tech

24 Юли 06, 11:16 / Автор: CELERATOR
Защо антивирусните програми „не работят"

Публикувано от Fingli на 23.07.2006 - 21:51 (7 коментара) Предишен | Други | Следващ
 
Антивирусните разработки на Symantec, McAfee и Trend Micro – трите лидера в бранша за 2005-та – откриват далеч по-малко нови вируси и Троянци, отколкото други, не толкова популярни програми.

Това няма нищо общо с качеството на софтуера или с подържаната база данни от споменатите фирми. Антивирусните компании продължават да усъвършенстват своите продукти и повечето твърдят, че не разчитат на „бедни” откъм вирусни дефиниции бази данни. В днешно време се използват различни умни методи за откриването на програми с подозрително поведение, но проблемът е, че и авторите на вируси също са много умни. Много, много умни.
Всъщност основната причина, защо най-продаваните антивирусни продукти „не работят” е, че създателите на вируси тестват своите творения на същите програми, за да са сигурни че ще преминат през защитата им, преди да ги пуснат „за разпространение”.

Според Греъм Инграм (генерален мениджър на AusCERT) – „най-популярните марки антивирусни продукти на пазара… пропускат 80% от атаките. Така че ако използвате някоя от тези програми, осем от всеки десет вирусни атаки биха били успешни.”

Инграм не назовава конкретно кои са тези „лидери”, но сглобявайки картината за 2005 г. можем да видим, че Symantec са едноличен лидер с 53.6% от пазара, McAfee държи 18.8%, а Trend Micro 13.8%.
Единственото конкретно име, което се посочва е на руската програма „Касперски”. На същите тестове "Касперски" е успял да блокира 90% от новите вируси. Според маркетинговата компания Гарднер, делът на "Касперски" в пазара на антивирусни приложения е едва 0.7 на сто.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1422