SeX и още нещо...

 

 
Рейтинг: 3.00
(164)
New Site
Новини
GSM Новини АРХИВ
Symbian Software
Software-Новини
GSM-Review
ФИТНЕС !!!
За ВИШИСТИ
Снимки
SMS-Globul,Vivatel,Mtel
Картички
Видео ONLINE
Оптимизирай WINDOWS
Музика
TEX.ПАНАИР 2006
Резултатите от Световното
ЧУДЕСАТА НА СВЕТА
Links
Music Idol
Всичко за пениса
Преобразени известни личности
Връзки-Банки
Татуси
Вицове
КИНО-Премиери
SMS-шаблони
Услуги
ТЕСТОВЕ
Връзки
On-line RADIO
ТВ-програма
On-line GAMES
Помощна
Зодиак
Афтографи от звезди
Fun online clips
Winamp SKINS
Wallpapers
изпрати Картичка
Фенове на сайта
Как да получите 1000 посетители на ден?
Форум
Анкети
-=Downloads=-


Мобилни телефони за мен CELERATOR България pics Реклама

GSM Новини АРХИВ / Hi-tech

11 Май 06, 13:56 / Автор: CELERATOR
“М-Тел” е най-добрата търговска марка у нас

“М-Тел” е най-добрата търговска марка у нас

“Кока-Кола” държи лидерството сред чуждите


"М-Тел" е най-добрата българска марка на родния пазар. Най-познатата чужда пък е "Кока-Кола". Това отсъди независимо експертно жури - Бордът на Superbrands у нас. В гласуването в интернет в продължение на месец са участвали и близо 4 хиляди потребители. Отличени са общо 357 марки в различни сектори, които получават правото да участват в първото луксозно издание Superbrands Bulgaria. Авторитетната книга е своеобразна енциклопедия на най-забележителните търговски марки, известна на Запад като Библията на супербрандовете. Търговските марки, които участват в изданието, ще имат правото да използват специалния символ Superbrands 2007 върху опаковките на продуктите и в рекламните си послания. Церемонията по награждаването на класираните и премиерата на книгата са планирани за края на ноември.
В онлайн гласуването са участвали 3955 души, от които 41% - мъже. Най-активната възрастова група е от 26 до 35 г. Най-многобройна е категорията, посочила, че е изключително добре запозната с марките на българския пазар. От отговорите им става ясно, че при избор на определен бранд решаваща е препоръката на близки и приятели. 33% са готови да платят 10% повече за предпочитаната марка. 25% биха заплатили допълнително още една четвърт от цената, а 11% - 50% над цената. Почти половината потребители биха избрали марков продукт или услуга.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

3.535