След по-скоро неуспешните опити за реклама през Bluetooth в Англия, нека разкажем за един по-успешен пример от Германия. WS Club е нощен клуб, който е използвал Bluetooth, за да привлече повече посетители. От клуба са използвали Bluebot - Bluetooth Hotspot, разработка на Haase & Martin GbR. Всички посетители на клуба са имали възможност да получат от Bluebot логото на клуба, в случай че имат телефон с Bluetooth. Нещата, които могат да се правят с логото на клуба, не са много, разбира се. Освен за тапет на телефона, картинката може би не става за други неща. Но на всички, които запазят логото, им се гарантира безплатно влизане в клуба на следващото парти. Единственото, което трябва да направят, е да покажат логото на телефона си. Разбира се, елементарно е да се сетим, че почитателите на нощния живот веднага са започнали да си прехвърлят картинката между телефоните, за да могат повече хора да се възползват от офертата на WS Club. От това обаче клубът само печели повече посетители, така че в крайна сметка всички са доволни. Така, освен че използват Bluetooth маркетинг, от клуба са успели да използват и комуникацията между хората, която е изключително силен канал за реклама. |