През 2006 г. търсенето през мобилни телефони е било 10 пъти повече, отколкото през 2005 г. Това показват резултатите от проучване на тенденциите при мобилните търсачки за 2006 г., проведено от британската агенция MobilePeople. По празници хората най-често търсят информация за таксита, доставки на храна, ресторанти, супермаркети и потребителска електроника. Най-търсените марки са IKEA и TOYS R US. Най-много заявки за търсене са регистрирани в навечерието на Коледа за подаръци и потребителска електроника. Следващият пик на търсенето е от 27 декември и е по повод информация за коледни намаления. През останалото време търсенията са свързани преди всичко с ежедневния живот на хората - банкови и финансови институции, хотели, гаражи, сервизи, козметични и медицински услуги и други. Не става ясно само какви и колко потребители са участвали в проучването на MobilePeople, но в материала на агенцията се говори за тенденциите в Европа, а не само на острова. |