![](/_wm/statics/pink_img_1/spacer.gif)
![](/_wm/statics/pink_img_1/spacer.gif)
|
|
![](/_wm/statics/green_img_1/spacer.gif)
![](/_wm/statics/green_img_1/spacer.gif)
| 12 Февруари 07, 21:03
/ Автор: CELERATOR
|
Какво са правили потребителите с телефоните си през 2006 г. |
|
![](http://mobilebulgaria.com/uploads/news/2007/02/pic_2_5385.jpg)
От Асоциацията за мобилна реклама публикуваха резултатите от годишното допитване сред 1800 потребители на преносими устройства на възраст между 13 и 65 години. Проучването е проведено от агенция Synovate в Щатите. Най-интересната новина е, че потребителите са доста по-благосклонно настроени към мобилната реклама, отколкото се смяташе досега. Най-заинтересовани от нея се оказват тийнейджърите (между 30 и 40%). 48% от анкетираните са използвали значително повече телефона си през 2006 г., 69% използват SMS услуги, а 44% ги използват ежедневно (41% през 2005 г.). Средният потребител използва 4,8 функции на телефона си. |
![](img/spacer.gif)
|