В началото на март от Nokia пуснаха две нови услуги, предназначени за рекламодатели и насочени към очаквания да се развие пазар за мобилна реклама - Nokia Ad Service и Nokia Advertising Gateway. От Yahoo! явно няма да изчакват, за да проверят дали моделът и идеята работят, а смятат да се убедят в това сами. Компанията пуска мрежа за мобилна реклама, която е насочена към рекламодателите, които искат да доставят рекламни съобщения до мобилните потребители. Рекламните съобщения ще достигат до хората посредством мобилната търсачка на Yahoo oneSearch. Наречена Yahoo Mobile Publisher, услугата включва няколко различни компонента. Според пазарни анализатори приходите, които се очакват от мобилна реклама за 2007 г., са 1,5 милиарда щатски долара, което ще е два пъти повече отколкото през 2006 г. Така че не е чудно, че компаниите вече се ориентират към позициониране на пазара и предлагане на услуги за мобилна реклама. |