Проучване, направено от TRU за Oxygen Network, показва, че жените предпочитат електронни преносими устройства пред дрехи, бижута и обувки. В допитването са участвали 1400 жени и 700 мъже на възраст между 15 и 49 години. Според TRU пред възможността да получат диамантено колие жените предпочитали плазмен телевизор. Също така последен модел мобилен телефон е къде-къде по-желана вещ от дизайнерски обувки. iPod пък печели битката с малките черни рокли. Резултатите от проучването показват, че рекламодателите трябва да обърнат повече внимание на женската аудитория и да не я пренебрегват под предлог, че жените са по-неграмотни технически и не се интересуват от техника. 59% от анкетираните жени смятат, че жените по принцип доста подценяват техническите си умения и познания. С подобно схващане са съгласни едва 38% от мъжете. Освен това 35% от жените казват, че около тях има хора, които непрекъснато разчитат на техните технически умения и помощ. При мъжете този процент е по-висок, разбира се - 54. Не трябва да забравяме, че проучването е правено по поръчка на Oxygen Network, която е женска телевизия. Освен това е малко спорно доколко са съизмерими дизайнерските обувки и iPod-ите. |